Atostogos Alkudijoje. Susipažinimas su Maljorkos rytine ir pietine pakrante.

Į Maljorkos Palmos oro uostą atvykome vidurnaktį.  Kol pasiekėme mūsų išsinuomotą atostogų namelį Alkudijoje, buvo jau gili naktis. Tad atvykę kuo skubiau įsikūrėme ir nuėjome ilsėtis.
    Ryte žvaliomis akimis, pilni smalsumo skubėjome kuo greičiau pradėti pažintį su mus supančia aplinka. 👀💨

Vaizdai, matomi iš namelio, kuriame apsistojome, nenuvylė 😍
Paaiškėjo, kad namelio teritorija naudojamės ne vieni. Pasirodė ir daugiau "gyventojų" , kurie iš pradžių tik apžiūrinėjo mus, bet su kiekviena sekančia diena vis labiau įsidrąsino ir savo teises elgtis laisvai mums demonstravo. Net "susirinkimą" sušaukė  😉 Vėliau pastebėjome, kad kačių pilna ne tik prie mūsų namelio, bet ir visur aplink. Panašu, kad ispanai turi problemų su valkataujančiomis katėmis. 😼

Susipažinę su artima aplinka, susiruošėme pasižvalgyti po miestą. Alkudija tai kurortinis miestas, kurio senamiestis aptvertas sienomis. Užlipus ant jų, smagu susipažinti su miestu iš viršaus.
Nuotrauka iš asmeninio archyvo
Senamiesčio gatvelės siauros ir klaidžios.

ir jose dar vyksta prekyba :)

Karštos dienos nesinorėjo praleisti  mieste, tad po trumpos pažinties su senamiesčiu, suskubome ieškot maitinimo įstaigos. Radome patrauklią kavinę. Jautėmės kaip svečiuose pas ispanus, nes vyras mus aptarnavo, o kaip supratome, jo gyvenimo draugė ruošė mūsų užsakymą - paelijas. Užsisakėme jų įvairių - ir su jūros gerybėmis, ir su vištiena ir vegetarišką.

Visos kainavo po 10,5 Eur, tik vegetariška brangesnė - 11 Eur. Pavalgę priėjome vieningos išvados - vegetariška skaniausia😊

Pasistiprinę išvykome ieškot gamtos ir vandens.

Pasigrožėję gamta, pasimaudę, vykome apsipirkti. Radom LIDL parduotuvę, tai ten ir apsipirkom. 😋.

Pažintį su Maljorka tęsėme ir nuvykome į Maljorkos Safari-zoo.  Po teritoriją važinėjomės automobiliu, nors buvo galima parką apžiūrėti ir važiuojant traukinuku.

Parko gyventojai prie dėmesio įpratę, tad elgėsi laisvai. Nusprendę susipažinti su mumis - nesivaržė -  pirmas susipažinti su mumis priėjo strutis,

vėliau susivėlusi bezdžionėlė įsikūrė ant veidrodėlio, kita - užsiropštė ant mašinos stogo.😊   Vienas iš mūsų keleivių buvo pravėręs langą, tai gerai, kad spėjo jį uždaryti,  nes kažin ar jos nebūtų sugalvojusios kartu su mumis išvykti pakeliauti 🙉🙉🙉
 Parko teritorija nemaža, joje apžiūrėjome  daug įvairiausių gyvūnų, paukščių. Praleidome smagų pusdienį.

Jei reikalinga daugiau informacijos apie šį parką, jos galite rasti https://www.safari-zoo.com/mallorca

Sekančią dieną tęsėme susipažinimą su paplūdimiais
bei salos lankytinais objektais. Apsilankėme Botanikos - Kaktusų parke.  Čia atvykusi mano mama, augalų ir gėlių mylėtoja, tiek nustebo, tiek jai jausmų matomas vaizdas sukėlė, kad visas lietuviškas santūrumas išgaravo:  ėmė ji  aikčiot, skėsčiot ir mostaguot rankomis,  savo susižavėjimą ne tik jaustukais bet ir lietuvišku keiksmažodžiu, kurių šiaip nevartoja, išreiškė 😵😵😵.  Manau, kad tai buvo pirmas kartas kai taip susižavėjusią ir apstulbusią mamą mačiau. Malonus jausmas.

Kaktusai

Daugiau informacijos apie šį vertą aplankyti objektą rasite http://botanicactus.com/indexfr.html.
 Susipažinimą su sala tęsėme užsisakę kelionę laivu iš Cala Ratjada.  Tiesa, kelionė šiek tiek nepavyko, nes dėl bangų krypties negalėjome nuplaukti iki Artos urvų. Pati apžvalga laivu patiko, apžiūrėjome pakrantes,  o Artos urvus pasiekėme automobiliu. Tad viskas įvyko ir pavyko :)

Atostogų metu turėjome labai įspūdingą išvyką Serra de Tramuntana kalnais, bet tai jau atskira istorija, skaitykite tęsinį.