III dalis Pakeliui į Sacharos dykumą

Kelionę į Sacharos dykumą pradėjome nuo Taroudanto miestelio apžvalgos. Gražus miestelis, kurio senamiestį taip pat juosia siena.
Nuotraukos iš asmeninio archyvo

Apžiūrėjome lyg ir karališkąją princo rezidenciją - aptvertus statinius, kurių įėjimą puošė  jų fotografijos, o vartus saugojo apsauga.

Apsilankėme parke, pasigrožėjome baseinu su fontanais, parke augančiu apelsinmedžiais, sutvarkytomis gatvėmis.

Kadangi žinojome jog prieky laukia daug gražių vietų, įspūdingų vaizdų, tai šiame mieste ilgai neužsibuvome. Keletas foto atminimui ir tęsiam kelionę
Nuotraukos iš asmeninio archyvo

Iš Taroudanto miesto pajudėjome link Uarzazato, kur įsikurusiame Atlaso kino studijos viešbutyje buvome suplanavę nakvynę.

Uarzazatas tai miestas pietiniame Maroke, Suso-Masos-Draa regione, Atlaso kalnuose (1151 m aukštyje), Sacharos dykumos pakraštyje. Važiavome kalnais. Kelias buvo geras, nereikėjo stresuoti, nes nebuvo itin aukštų skardžių,  staigių posūkių ar pan. Važiavome ir mėgavomės vaizdais. O kai akys apraibdavo nuo grožybių, imdavome fotografuoti :)
                                                 Emocijos liejosi laisvai :)
Nuotraukos iš asmeninio archyvo

Pakely jau kur ne kur pamatėme ir šiuos gražuolius laukinius kupranugarius :)
Sekantis sustojimas kaime Ait Benhaddou, kuris nuo 1987 metų yra saugomas UNESCO. Tai įspūdingas išlikęs senovinis berberų kaimas, pagrinde iš molio, šiek tiek akmens, su aukštomis gynybinėmis sienomis. Aplinka, išlikusi anų laikų atmosfera daro jį įspūdingu, išskirtiniu, traukiančiu turistus.  Šioje vietovėje filmuoti ir filmai, tame tarpe - "Gladiatorius", "Arabijos Lorensas" . Dabar čia įsikūrę prekybininkai, pardavinėjantys vietinių amatininkų gaminius- molinius indus, stiklo, vilnos, ketaus ir kt. gaminius. Bet yra čia dar ir kelios nuolat gyvenančios šeimos.

Apžiūrėję kaimą, vykome į  suplanuotą šios dienos galutinį tašką Quarzazatė . Šis miestas laikomas  „durimis į dykumą“. Kadangi buvome užsisakę kambarius kino studijos "Atlas" viešbutyje, tai mums tai buvo "durys"  ir į kino industrijos užkulisius.
Nuotraukos iš asmeninio archyvo

„Atlas Corporation“ užima beveik 30 tūkst.m² plotą. Ją 1983 metais įkūrė verslininkas M.Belghmi. Čia gimė ne viena istorinė, nuotykinė ir romantinė drama. Milžiniškoje teritorijoje galima aplankyti senovinio turgaus, Cezario rūmų, egiptietiškų šventyklų, romėnų amfiteatro ir tibetiečių šventyklų imitacijas, naudotas tokiuose filmuose kaip „Persijos princas: laiko smiltys“, „Babelis“, „Asteriksas ir Obeliksas: misija Kleopatra“, „Mumija“, „Gladiatorius“, „Aleksandras Makedonienis“, „Arabijos Lorensas“ ir kt. Studijoje turistams prieinama gausybė  eksponatų. Mieste lankėsi ir filmavosi garsiausi pasaulio aktoriai.
Įspūdžių daug.
Apžiūrėjom, liko pailsėti ir keliauti tolyn, nes mūsų laukia gražuolė Sachara .