III dalis, Graikija. Atėnai

Kelionei artėjant į pabaigą, laikantis kelionės plano - pajudėjome link Atėnų, iš kur laukė skrydis namo.  Iš Tolo miestelio važiavome link Korinto, kur nusprendėme dar pasigrožėti Korinto kanalo ir miestelio vaizdais. Korintą supa kalnai, tad kelias neprailgo, nes vaizdai pakely džiugino ir akį ir širdį.

Nakvynę buvome suplanavę netoli Akropolio, tad norint pasiekti nakvynės vietą teko pakliūti į eismo spūstį, susipažinti su vairavimo Atėnuose ypatumais :) Žiūrint į eismo dalyvius, prisiminiau patarlę - "kas kaip moka, tas taip šoka". Būtent taip apibūdinčiau eismą Atėnuose. 😁

Užtikome ir degalinę garaže, kuriame siūlomos parkavimosi paslaugos :)

Būnant Atėnuose matėme labai daug policijos, uždarytų gatvių. Pokalbio su taksistu metu, šis sakė, kad graikams nepatinka šalies dabartinės finansinė būklės sąlygotas jų gyvenimas, jie dažnai piketuoja, protestuotoja. Dėl to tenka riboti eismą, didinti policijos pajėgas mieste .
                                                       Į mane pareigūnai nereagavo :)

Šiaip ne šiaip pavykus pasiekti savo išsinuomotą būstą galėjome apsidžiaugėme pamatę puikų butą, malonų šeimininką. Nustebino tai, kad nors butą nuomojomės be maitinimo, nebrangų,  tačiau šeimininkas pusryčiais buvo pasirūpinęs. Jei kas sugalvosit nuomotis butą Atėnų centre, rekomenduoju apsistoti būtent šiame bute ( dėl detalesnės info, parašykit žinutę asmeniškai atsiųsiu nuorodas).
          Nedelsdamos išskubėjome į miestą pasidžiaugti Atėnų vaizdais :)

Vakarą praleidom ant Likovito kalvos, stebėjome ne tik miestą, bet ir ant kalvos vykusią privačią ceremoniją - sužadėtuves, savo jausmingumu suvirpinusias visų aplink buvusių žmonių širdis.

Kadangi namo susiruošėme tik naktį, tai namo vykome taksi. Gerai, kad nesutikome naudotis taksi, laukusių keleivių, prie funikulieriaus, kėlusio į kalvą, paslaugomis, nes įsitikinome, kad būtume už paslaugą,  kaip užsienietės,  daug permokėjusios.

Kėlėmės anksti ir išskridome namo. Puiki buvo kelionė, puikūs kompanionai. Teisingi Marko Tveno žodžiai:
                 "Aš suvokiau, kad nėra tikresnio kelio įsitikinti, ar tu mėgsi ar nekenti žmonių, kaip keliauti su jais " :)