2019 m. vasario 12 d., antradienis

Paryžius žiemą

Jau eilę metų kirbėjo mintyse planas aplankyti meilės miestą – Paryžių. Pigūs lėktuvo bilietai lėmė tai, kad šią svajonę įgyvendinome žiemą. Planas pavyko, todėl drąsiai visiems tariame – keliaukite kai tik turite galimybę, nes kiekviena kelionė savaip įdomi, graži, praminga. Sėdėjimas namuose, abejonės, trūkumų ieškojimas neatsvers to pažinimo malonumo :)
                     Juk gyvenimas – tai iššūkis, įspūdžiai, rizika, o jei to nedarei, vadinasi ir negyvenai:)

Pasidalinsiu mūsų kelionės planais, patirtimi. Nors ir sakoma, kad patarti reikia tada, kai žmogus to prašo, tačiau nekreipsiu į tai dėmesio, ir bandysiu ne tik įvykusią kelionę aprašyti, pasidalinti matytais vaizdais bet ir paanalizuoti, ką kitą kartą daryčiau kitaip. Tikiuosi kad informacija, samprotavimai bus įdomūs, naudingi.

Atskridome į Beauvais Tille oro uostą, esantį apie 70 km atstumu nuo Paryžiaus. Į miestą vykome maršrutiniu autobusu. Jie kursuoja vienas po kito, tad jokių nepatogumų dėl nuvykimo iki miesto nepatyrėme. Tiesa autobuso bilietas šiuo metu jau šiek tiek brangesnis nei skaičiau kitų keliautojų  atsiliepimuose ir kainavo 17 eur. Žvalgėmės nuolaidų, tačiau kiek išsiaiškinome, tai tik vaikai iki 4 metų amžiaus turi teisę vykti nemokamai, o visi kiti ( tame tarpe studentai, neįgalūs asmenys, senjorai) moka nustatytą kainą - 17 eur.  Paslauga buvo laiku, patogi, nesudaranti sunkumų, tad rinkomės ją nedvejodami. Šypseną sukėlė tai, kad autobuso vairuotojas prieš pradėdamas kelionę pademonstravo visiems kaip užsisegamas saugos diržas ir paprašė visų keleivių prisisegti diržus. :)
Autobusą keitėme į metro ir  taip pasiekėme išsinuomotus apartamentus. Nuomodami gyvenamąjį būstą įprastai naudodavomės Bookingo paslaugomis, o šįkart pasirinkome Airbnb siūlomą išsinuomoti butą. Pasirinkimą lėmė nuomos kaina. Butą išsirinkome priemiestyje ir abejojome ar tai geras sprendimas. Dabar manau, kad pasirinkome teisingai. Gyvenome tvarkingame bute, saugiame rajone, į kurį grįždavome metro. Nors praradome laiko važinėdami, tačiau paminėti privalumai tai atpirko. Pasivaikščiojus Monmarte, pamačius neaiškius asmenis, netvarką kvartale, iškart sudėjome visus pliusus priemiesčio tvarkai ir saugumui.

⇦⇦⇦   Tik įsikūrus, susiradome netoliese esančią kepyklėlę ir  pasivaišinome kruasanais. Ir kaip kitaip :) Tapo aišku, kad kiekvienas rytas prasidės nuo maršruto į kepyklėlę 👌👌👌

II DIENA

Pažintį su Paryžiumi nutarėme pradėti nuo Paryžiaus Dievo Motinos katedros (Cathédrale Notre-Dame de Paris)  apžiūros.
Kad pasiekti šį objektą, pasirinkome vykimą iš namų iki Katedros traukiniu. Teko pasiaiškinti į kurią pusę mums reikalinga vykti, įsigyti po bilietėlį vykimui. Atvyko dviaukštis traukinukas, kuris mus sėkmingai nugabeno iki reikalingos vietos. Traukiniuose stotelės surašytos ant sienos, viskas aišku, suprantama ir nesudėtinga

Paryžiaus Dievo Motinos katedra (Cathédrale Notre-Dame de Paris

Sužavėjo šis ankstyvosios gotikos statinys savo didingumu, vitražais, meno kūriniais, relikvijomis.

Apžiūrėjus katedrą, žvalgėmės netoliese.

Sutikome ir keistuolių :)

Akys raibo nuo pastatų įvairovės, grožio. Pridedu foto, jos gal ir atskleis tą grožį, nes aprašyti sunku :)

Ir nors gražu buvo visur, pagavau save galvojant, kad gražiausias Paryžius pavasarį, kai sniegą pakeis žolynai ir žydinčios gėlės.

Apsilankėme ir viename didžiausių ir garsiausių prekybos centrų - Galeries Lafayette . Aišku ten žiba ir tviska viskas. Man šiame prekybos centre akys raibo ne nuo prekių, jų gamintojų ar ženklų, bet nuo vietoj lubų esančio kupolo grožio.

Vakarą baigėme apsilankyme Lido kabarete, esančiame Eliziejaus laukuose. Šio kabareto pasirinkimą lėlė tai, kad jame gali lankytis ir mažamečiai vaikai, kai tuo tarpu Mulen Ruže tokie vaikučiai neįleidžiami.