2018 m. liepos 6 d., penktadienis

II dalis. Graikija. Peloponesas

Į Peloponeso pusiasalį važiavome iš Kalambakos Patros miesto link. Kad patekti į pusiasalį reikėjo važiuot per – Rio-Antirio tiltą, kuris pastatytas 2004 metais. Mokėjom kelių mokestį vykdami autostrada, teko susimokėt ir už vykimą per šį tiltą 13,20 Eur mokestį. Tilto ilgis 2880 metrų. Jis turi šešias eismo juostas: po dvi juostas į kiekvieną pusę ir dar dvi avarinės juostas.
Tiltu važiavome dienos metu, tad nematėme jo apšvietimo ir kažkokio didelio įspūdžio jis nepadarė.
Kadangi apsistojome netoliese esančiame Longos miestelyje, tai vakare nutarėme grįžti pažiūrėt kaip atrodo šis tiltas vakare.
 Deja, nuvykus prie tilto sužinojome, kad pilnai tilto apšvietimas įjungiamas tik penktadienio ir šeštadienio vakarais 😕  Nors ir neteko to nuostabaus vaizdo pamatyt, liko džiaugtis tuom ką pamatėme 😀 Nors aišku gaila, kad neišvydome tokio vaizdo👇

Pailsėti ir pernakvoti likome Longos miestelyje užsisakytame viešbutyje, kurio teikiami patogumai nenuvylė 😊

Kitą dieną nusprendėme aplankyti Olimpijos miestą - Graikijos istorijos miestą, kuriame buvo surengtos pirmosios Olimpinės žaidynės. Būtent šiame mieste uždegami olimpinių žaidynių deglai kiekvienoms olimpinėms žaidynėms.

Deja, atėjus prie muziejaus, prasidėjo lietus. Lijo stipriai, griaudėjo perkūnija, net dingo elektra. Skirtingai nei Lietuvoje, parduotuvės tęsė darbą ir nesant elektros. Kadangi lietus nesiliovė, nutraukėme ekskursiją ir likome nesusipažinusios su išlikusiais eksponatais.
Apžiūrėjome tik šlapias vėliavas miesto gatvėse, suvenyrus parduotuvėse.😉

Is Olimpijos pajudėjome Pylos miestelio link, kur laukė užsakyti apartamentai.

Sekantį rytą pabuvojome, išsimaudėme garsiąjame Vaidokilos paplūdimy. Didelio įspūdžio jis nepadarė. Graikai matyt jo vertina dėl smėlio paplūdimio. O kadangi smėlio paplūdimys mums, lietuviams, ne naujiena, tai ir nesistebėjome vaizdais čia 😀

Apsilankėme Nafplijo mieste. Kad apžiūrėt šį miestą, buvusį net Graikijos sostine, pasinaudojome siūloma paslauga - apžiūrėt senamiestį važiuojant traukinuku. Taip per trumpą laiką susipažinome su svarbiausiomis miesto vietomis.

Šalia prieplaukos esančioje kavinėje pasivaišinome graikiškomis salotomis.
Iš Nafplijo pajudėjome Tolo miestelio link, kur mūsų laukė užsakytas viešbutis.

Šiame miestelyje mudvi su sese susipažinome su vietiniu graiku, kuris negalėjo patikėt jog po Graikiją keliaujam ne su grupe, o su mama 😂😂😂.
          Sekančią dieną vykome į Epidaurą, kur apžiūrėjome senojo pasaulio teatrą.

Is Epidauro pajudėjome Korinto kanalo link.